استيو جابز هم اين سوال را پرسيده بود. وي تک تک عمليات هايي را که در شرکتش انجام ميشد را به بحران کشيد و تمامي نيروهاي کاري از مهندسان گرفته تا کارمندان مالي را به انجام امور به روشهاي متفاوتي با قبلي واداشت. چون مدام از آنان مي خواست که در باب اينکه چرا کاري را به يک طريق خاصي انجام مي‌دهند انديشه نمايند و اين پاسخ که “خب اين شيوه ايه که کليه همينطوري انجام ميدن” به هيچ وجه براي وي قانع کننده نبود.


 


اينجانب زماني چند سال پيش اولي فن تجاري خويش رو آغاز کردم او‌لين چيزي که از خودم پرسيدم اين بود که آيا اينجانب به يک تارنما نياز دارم؟ چرا چنين فکري کردم؟ چرا اينجانب به وبسايت نياز دارم؟ به چه کمپاني طراحي وب سايت اعتماد کنم؟ به اين ترتيب اينجانب تصميم گرفتم که به شيوه استيو جابز اين زمينه را باز‌نگري کرده و پاسخي براي اين سوال بنيادي پيدا کنم که در اصل چرا اينجانب تحت عنوان صاحب و مالک يک عمل تجاري کوچک به سايت نياز دارم.


 


چرا به وبسايت نياز داريم؟


 


 


عامل شماره 1: بروشورهاي آنلاين


 


شرکتهاي مبالغ کلاني براي ساخت و توزيع برشور هزينه مي نمايند که با داشتن تارنما ميتوانند از کليه آن هزينه ها دوري نمايند. مشتريان بالقوه شما به راحتي ميتوانند به داده ها مرتبط با شما و محصولاتتان به طور آنلاين دست يابند. چنانچه شما کار تجاري خويش را عمدتا از روش ارتباطات فردي و کانال سازي انجام مي دهديد در‌اين حالت مشتريان رغبت دارا هستند که تارنما شما‌را بازديد کنند.


 


 


 


استدلال شماره 2: مشتريان اضافه


 


طولاني تر از 2.4 مليارد نفر در روز از وب به کارگيري ميکنن و دست کم 90 درصد ار آن ها طي 12 ماه پيشين دست‌کم يکبار به طور آنلاين خريد انجام داده و يا اين که با شرکتي تماس گرفته اند. بنابرين در فيس نداشتن سايت شما دارنده يک رينگ مفقوده خواهيد بود.


 


 


 


ادله شماره 3: بها هاي تجاري


 


آيا تا به اکنون تلاش نموده ايد يک وام تجاري بگيريد؟ مي‌دانيد که اصلا فعاليت معمولي اي وجود ندارد. در‌صورتي‌که رئيس خزانه مربوطه بخواهد سايت شما‌را ببيند چه بهتر که يک تارنما عالي داشته باشيد. اين مورد فقط محدود به مديريت خزانه وجود ندارد به اين دليل که تصوير شما در ذهن تمامي و به خصوص مشتريان شما در رخ نداشتن تارنما خوب مخدوش خواهد شد.


 


 


 


استدلال شماره 4: داشتن تاثير اضافه


 


در چهره داشتن تارنما قابليت بالقوه بازديد آن بوسيله هزاران نفر موجود است و بدين ترتيب شما اين قابليت و امکان را داريد که تصميمات اشخاص را پايين تاثير قرار داده و يا اين که به آنان فراگيري دهيد.


 


 


 


برهان شماره 5: فرصتي براي عرض‌اندام


 


شما خويش بهتر ميدانيد که شناخته شدن فعاليت شما بوسيله اشخاص چه شم خير و خوبي را توليد مي‌کند. پس شما با داشتن وب سايت مي‌توانيد کارهايي را که قدرت انجام آن را داريد به مردم بشناسانيد و به فعاليت خويش بباليد.


 


 


 


استدلال شمار 6: ياري به تحقق سريع خيس هدف ها تجاري


 


صحيح شنيديد! هنگامي پاي فراهم سازي محتوياتي که قرار ميباشد در تارنما خويش بگذاريد به در ميان آيد شما بدون چاره خواهيد بود جنبه هايي از عمل تجاري خويش را بازنگري فرمائيد که شايد سالها به آن تامل هم نکرده ايد. احتمالا به همين خيال و خاطر هدف ها تجاري خويش را آيتم بازنگري دوباره قرار خواهيد بخشيد.


 


 


 


استدلال شماره 7: سختي ها کمتر براي ورود به يک حوزه عمل نو


 


آيا تا به اکنون گرديده که بخواهيد تجارت جديدي در کنار تجارت فعلي شيوه بياندازيد؟ در اينصورت اينکار را در دور و اطراف مجازي با آساني بيشتري انجام خواهيد بخشيد. در واقع با به کارگيري از برخي سازندگان بدون‌پول وبسايت فارغ از هيچ هزينه اي ميتوانيد اينکار را انجام دهيد.


 


 


 


عامل شماره 8: خدمت 24 ساعته شبانه روزي


 


تارنما شما به طور 24*7 فارغ از هيچگونه محاسبه و فارغ از نياز به حفظ به عمل خويش ادامه ميدهد و بدين ترتيب مدام در دسترس يوزرها مي‌باشد.


 


 


 


عامل شماره 9: رابطه با مشتريان


 


با داشتن يک وب لاگ و يا اين که حتي ارسال فيد به سايت خويش مي‌توانيد مشتريان را از خدمات، محصولات، سفارش ها، اتفاق ها، عکسها و هرگونه محتواي نو خويش مطلع فرماييد.


 


 


 


ادله شماره 10: بازاريابي


 


وب عرش هاي جديدي براي بازاريابي باز ميباشد که تا قبل از اين در دسترس نبودند. سايت قادر است به شما ياري دهد که با استعمال از تکنينک هاي بازاريابي نادر هزينه بتواند کار هاي تجاري جديدي را جذب فرمائيد.


 


 


 


استدلال شماره 11: پشتيباني مشتريان


 


شما با به کارگيري از يک ابزار Ticketing مي‌توانيد هزينه پشتيباني از مشتريان را کمتر فرماييد و يا اين که دست‌کم يک قسمت FAQ روي وبسايت خويش داشته باشيد . اينجانب همين شرايط فعلي مي‌توانم 5 کمپاني را نام ببرم که مي‌توانند خدمت پشتيباني از مشتريان را با تارنما شما به خير يک دست کنند.


 


 


 


ادله شماره 12: email@mywebsite.com


 


اما خط مش هاي ديگري هم براي داشتن پست الکرونيکي موجود است، البته در چهره داشتن سايت خودتان ميتوانيد نشاني نشاني اينترنتي مخصوص به صورت دلخواه خويش را داشته باشيد که بسيار ماهر خيس ميباشد و به راحتي مي قدرت آنرا به خيال و خاطر سپرد. ممکن ميباشد شما نشاني هاي آدرس اينترنتي فردي از تارنما هاي همگاني داشته باشيد ولي به خيال سپردن آن ها براي مشتريان بي آلايش وجود ندارد.


 


 طراحي سايت در مشهد


 


ادله شماره 13: به کار گيري رسانه ايي


 


هر چندين ممکن ميباشد يه خرده خيره کننده به حيث رسد البته ميتوانيد جهت آگهي، رسانه ايي در باب تجارت خويش داشته باشيد. البته انجام اينکار نيازمند داشتن تارنما هست.


 


 


 


استدلال شماره 14: آزادي فعاليت داشته باشيد


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : شماره ,خويش ,انجام ,تارنما ,سايت ,مشتريان ,   استدلال شماره ,داشته باشيد ,تجاري خويش ,   ادله شماره ,وجود ندارد ,خويش داشته باشيد
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معما ها و چسیتان های جالب فروشگاه خاص backlinktrue قرص سقط جنین Sergey سپهر 362 , سپهر ۳۶۲ همه چی موجوده شرکت پرشیادر mimazy