مهم ترين صدا در دنيا نام خويش شماست . به حافظه سپردن اسم هاي مشتريان و نياز آنها امري شخصي ميباشد . سايت ها مي توانند فردي باشند . فردي سازي مبتني بر وب محتوا و سرويس ها سفارشي شده را از طرز صفحات اينترنت نشاني اينترنتي يا فناوري push در اختيار افراد قرار مي دهد در اين بخش قصد داريم نگاهي به مورد فردي سازي مي اندازيم به ازاي آن را بشناسيم همچنين اين عنوان از نگرش متفاوتي نسبت به بينش مصرف شده .
زمان عالي در اختيار بازاريابهاي مدرن قرار داراست تا خدمات خود و به ويژه تارنما ها را فردي سازي کند فناوري اينترنت در ترکيب با فناوري پايگاه داده سبب ارتقاء خاطر بازارياب مي گردد . به طوري که مي بضاعت شماره مشتريان را تشخيص اعطا کرد درمقابل آنها را به خاطر سپرده و بلافاصله در خدمت آنها بود ها فردي سازي مي باشند وقتي که بازي کننده تازه وارد وبسايت ميگردند به پوکي يا اين که پوشه متني کوچکي در کامپيوتر به وي قرار مي گيرد . که دربردارنده شناسه منحصر به فرد به فرد ميباشد اينجانب تصور مي شود اين پوشه حاوي داده ها شخصي آن بازي کننده ام ولي اينطور نميباشد و به طور آدرس اينترنتي در مقر داده ها ذخيره ميشود وقتي که آن بازيکن نده دوباره باز ميشود بوسيله اين کوچه شناخته ميشود و يک پيام فردي مطابق با پروفايل بود به طور مداد در قالب ورقه به سناريو در مي آيد در صورتيکه چه تعدادي از يوزرها کوکي هاي خويش را منزه مي نمايند البته اگر آن ها به طور آزادانه از گزينه (remember me من را به خاطر داشته باش به کارگيري نمايند مي توانند تجربيات شخصي سازي شده مهيا نمايند amazon به طور بحث برانگيزاي هنوز هم بهترين نمونه در اين مسئله به شما مي آيد به خاطر داشته باشيد که طراحي سايت ها به لحاظ قانوني بامسئوليت مي باشند . براي طولاني تر کردن کوکي ها از اشخاص بازديد کننده کسب اجازه کنند .
همينطور شخصي سازي به فروش سرويس رساني سخن کردن به توليد هيجان امداد مي نمايد .
فروش
فردي سازي تعيين محصول ها را براي مشتريان آسانتر ميکند مشتريان يک سوپرمارکت آنلاين نميخواهند در هر بار خريد سبد خريد جديدي از کالا را انتخاب کنند .
خدمت
رساني مشترياني که خدمات آنلاين رزرو سفر استعمال مي کنند در صورتيکه برنامه مهاجرت آن ها به طور معمول باشد ميخواهند در برخي از سفرها به عبارتي جزئيات مهاجرت را بيان کنند ولي فردي سازي به آنها قابليت و امکان ميدهد برنامه سفر خويش را محافظت کنند .
کلام
کردن مشتريان در جريان شخصي سازي مي توانند و جور ارتباطي را که مي خواهند از کمپاني اخذ نمايند به عنوان گوشه اي از بازاريابي با جواز تعيين نمايند .
توليد
هيجان همه موارد فوق مي تواند به عقب بودن ارزش امداد کرده مارک را تقويت نمايند و رابطه با بسط دهند .
البته مي بايست اعتنا داشت که save را از دست داديم چرا که معمولاً ساخت و محافظت فردي سازي مبتني بر اينترنت پرهزينه مي باشد شيوه ارزان بها تر مبتني بر ايميل ممکن مي باشد براي اکثري از کشورها شايسته ترين راه و روش باشد ايميل هاي شخصي شده را مي بضاعت به سمت مشتريان روانه کرد و به طرق متفاوت به آن ها يادآور و به آنان امداد کرد .
درباره این سایت