داشتن 


وسواس در آمارها مشتريان شيدا آمارها هستند، ولي آمارها راه و روش صد در صد صدق براي توصيف برد ها نيست . مشاهده شده که بخش اعظمي از مشتريان بر روي تعداد بازديد از صفحات، جايگاه سايت در لغات حساس و ديگر شاخص هاي مشابه تاکيد دارند . 


 


هيچ يک از آن ها به خوبي نمي توانند بيانگر کارايي کسب و کارتان باشد . شما نياز به تمرکز بر روي شاخص هاي تلاش صحيحي داريد . شاخص هايي که قابل نسبت دادن بوده و مستقيما با سوداوري شما در ارتباطند . اين شاخص ها همان هايي ميباشند که در نظارت افزايش کسب و فعاليت از شيوه سئو بايستي به دنبال آنان باشيد . 


 


از روئت کرد اکثر اوقات مشتريان، سکو وب وبسايت شايسته ترين شاخص سعي براي تحليل يک مشاور سئو ميباشد . اما در حقيقت رده وب تارنما در نتايج کاوش صرفا يک عدد از پلکان هاي نردبان پيروزي وب وبسايت محسوب مي گردد . فارغ از يک نرخ تبديل قابل قبول و عدم سوداوري، حتي درجه يک گوگل هم بي سود مي‌باشد . 


طراحي سايت در مشهد


7 . 


سئو مثل شکر براي شيرينيست از ديد بعضا وب مسترها سئو همانند يک شعبده بازيست که پس از پباده سازي اينترنت تارنما از آن به کارگيري کرده و همگي چيز به فيس ناگهاني صحيح مي شود . بنابريان به کار گيري از مشاورين سئو را به انتهاي عمل پباده سازي و توسعه وب سايت موکول مي نمايند . 


 


متاسفانه چنين رويکردي موجب مي شود که تغيير و تحول و بهينه سازي اينترنت وبسايت پس از تکميل آن، هزينه هاي زيادي را روي دست شما بگذارد . بهتر مي باشد که از م کردن سئو در هنگام انتخاب راهکار اينترنت وب سايت و قبل از پباده سازي آن استفاده بگيريد تا همه چيز در هنگام طراحي وب سايت در جاي خويش قرار داشته و نتايج شگفت انگيزي پس از رويکرد اندازي وبسايت مشاهده کنيد . 


 


8 . 


مشاورين IT توانمند به حل تمام مشکل ها هستند براي ما مشاورين سئو هنوز اين واقعه مي افتد که در هنگام فساد پرينتر، کامپيوتر، موبايل، اسکنر و چه بسا مشکلات ويروسي، دوستان عزيز و خانواده به ما مراجعه مي کنند، چرا که ما يک م کردن IT هستيم . چه بسا مشاهده گرديده که در هنگام ساخت اختلال در کار با تلويزيون هم از ما انتظار امداد داشته اند . 


 


اين موضوع در محفظه کاري نيز وجود دارااست . مشتريان حاذق به فهم تفاوت طراح سايت، توسعه دهنده اينترنت سايت، متخصص ادوردز يا مشاور سئو نيستند . آن ها تصور مي کنند که هر چيزي که با برق عمل مي کند، مشکل‌ها آن‌ها را مديران IT مي توانند حل کنند . اما در راستي اين دسته نيست . 


 


9 . 


ساخت محتوا آسان است متاسفانه اين طور نيست . مگر اين‌که هر متني را که داراي يک سري خط فاصله و لغت ها حساس باشد را محتوا بنمايد . 


 


ما به دفعات مشاهده کرده ايم که مشتريان ادعا مي نمايند که خويش مي توانند به مسئله محتوا رسيدگي نمايند . چرا که آنها داراي نويسندگان خوبي مي باشند . 


حتي در صورتي که اين موضوع صحيح باشد، آيا نويسندگان آن‌ها درک صحت از سئو دارا هستند يا اين که خير؟ 


در اغلب مواقع اعتماد ما به نويسندگان داخلي گروه ها نتايج خوبي را ايجاد نکرده و ما بدون چاره شده ايم که جلسات آموزشي براي نويسندگان برگذار کنيم . اين موضع باعث ارتقا هزينه هاي سئو گرديده و زحمات ما براي سئو را بيشتر مي نمايد . 


 


 


10 . 


کسب بک لينک و پيوند هاي پولي هميشه وقتي کلام از لينک سازي مي گردد، قضيه خريد بک لينک به ميانه مي آيد . سپس از بروزرساني گوگل پنگوئن جاي تعجب وجود دارد که هنوز صاحبين کسب و امور مبادرت به خريد بک لينک و پيوند مي کنند . 


 


اين اقدام با ريسک فراواني يار بوده و ما به چنين درخواست هايي از طرف مشتريان پاسخ رد مي دهيم . اما برخي از آن ها در عين مخالفت مشاور سئو وب سايت، اقدام به خريد بک پيوند کرده و پس از مشاهده نتايج منفي، مجددا مشاور سئو را مقصر مي دانند . 


 


ده موردي که در اين مطلب مطرح گرديدند، جز چالش هايي بودند که ما در بازه کاري خويش با آنان مواجه بوده ايم . مطمئنا براي شما هم اتفاقات مشابهي افتاده مي باشد . در رخ عشق مند بودن شادمان مي شويم که تجربيات خود به عنوان مشاور سئو را با ما در در ميان بگذاريد . 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانیال ممتحنی مطالب جالب Imevbore ستاره باران Prince فرکتال هنر فایلسان لوله بازکن 24 نیک تجارت هامین هور